úterý 13. května 2014

Buď máte čas nebo výmluvy

Nadpis mluví za vše - kdo chce, ten si čas najde ... kdo nechce, hledá výmluvy. Aplikovat to můžeme samozřejmě na všechny oblasti života, ovšem dnes bude řeč o cvičení a přípravě jídla. Vždy jen kroutím hlavou, když mi někdo řekne: "Já chci, ale nemám čas."," Není to moje chyba, že mám nadváhu, prostě nestíhám zdravě jíst a cvičit.", "A od zítřka už opravdu..." - kolik takových zítřků už asi bylo? A teď ruku na srdce - opravdu chcete? A opravdu  si chvíli času nenajdete?  Nepřipadá vám to tak trochu jen jako pěkná snůška výmluv? :)

Tímto článkem určitě nemám v úmyslu někoho napadat nebo narážet na nějakou konkrétní osobu, spíš bych ráda poukázala, že lidé dost často používají výmluvy místo toho, aby pár minut investovali do něčeho jiného. Jsem taky jen člověk a sama mám občas tendence zkoušet asi tu nejoblíbenější z hitparády výmluv - "Nemám čas" ... naštěstí si většinou uvědomím, že když budu chtít, čas si najdu vždy. Ano přesně tak - vždy. Řekněme si na rovinu - opravdu nenajdete 3x týdně volných cca 30 minut na cvičení (protože i to stačí)? Máte svůj program skutečně tak nabitý, že se od rána do večera vůbec nezastavíte, 24hodin denně, 7 dní v týdnu?

Mám pocit, že převážná část naší populace je jen líná... Samozřejmě, některé dny jsou náročné a ten čas není, ale rozhodně tomu tak nebývá každý den. A najít ve 24 hodinách chvilku na cvičení, které může být krátké a zdravé jídlo (mnohdy nevyžaduje dlouhou přípravu)lze vždycky! Pravidelně si chystám ráno jídlo na celý den, tak mám do 15 minut ,,nakrabičkováno,, i s přípravou snídaně...

Je to jen můj názor... buď máte čas nebo výmluvy...  Věřím, že spousta z Vás mi dá za pravdu nebo se minimálně zamyslí nad tím, co všechno mohou získat když ,,obětují,, pár minut denně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat