sobota 31. května 2014

Tak si cvičím...

 ... cvičení doma je skvělá věc, člověk ušetří spoustu času stráveného na cestě do posilovny nebo tělocvičny... na druhou stranu je potřeba nějaká disciplína...

Není to tak dávno co mě kamarádka upozornila na jednu stránku s cvičením. Dalo by se říct, že internet je zahlcený zpoplatněnými hodinami online cvičení, výzvami a jídelníčky... takže jsem nad tím už předem lámala hůl. Večer mi to, ale nedalo a stránku jsem skoukla. Byla jsem příjemně překvapená... nebylo to nic ve stylu "pošli sms a otevře se ti výzva". Už jen to bylo dobré znamení :D. Najdete tu nejrůznější cvičení, posilování, rehabilitační cvičení, protahování... U zvolené aktivity je vždycky přehledně vypsané zda je určena začátečníkovi nebo pokročilému a na jaké svaly se zaměřuje. Jako velké plus hodnotím, že předvádí cviky na danou partii s pomůckou, ale ukáží variantu jak efektivně cvičit i bez ní... což je super, než obohatíme svou výbavičku o chybějící ,,nářadíčko,, :)

Určitě kladně hodnotím i bohatě sestavené jídelníčky, které jsou k dispozici i ke stažení zdarma s doloženou gramáží. Což věřím, někteří určitě ocení... Na druhou stranu, každý je jiný a je třeba přijít na to, co vyhovuje právě jemu. Já mám třeba jiný jídelníček a jdu s váhou dolů :)

 Z registrace hlavně vyplývá jedna výhoda... z videí si můžete sestavit celý program a uložit si jej :) ... videa po uložení na sebe plynule navazují a vy si složenou sestavu můžete přehrát kdykoliv... Předcvičuje sympatická slečna a celkově mi tak nějak sedla ...takže "spolu" už chvíli cvičíme. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat