pondělí 26. května 2014

Moje proměna - začínáme! ... měříme I.

... ohohó co to vidí mé oči? :)... o 3 cm míň v pase o proti poslednímu měření a 1 kg dole ... dnes mi to hezky začíná...  když se chce, všechno jde! :) ...  takže stravovací plán i ten treninkový začínají nést ovoce :)... hodně mi pomohl i fitness deníček ... člověk najednou zjistí jaké chyby dřív dělal a má možnost je napravit - doporučuju.

Tolik mě mrzí, že jsem nefotila už od samého začátku"před tím" a "potom"... napravím to :) ... ráda bych později viděla pro porovnání rozdíl i na fotografii :) ... radost radost radost mám :D 

1 komentář:

  1. Blahopřeju ti. I já měla neuvěřitelnou radost z 1. kila a pěkně mě to popohnalo, abych to nevzdávala a teď už se sebou začínám být pomaloučku spokojená. Hlavní je se na to nevykašlat. Naše tělo je naší motivací :))

    OdpovědětVymazat